perjantai 28. lokakuuta 2011

Haaste: 25 asiaa minusta

"Kun sinut on merkitty, sinun olisi tarkoitus kirjoittaa muistiinpano, joka sisältää 25 satunnaista asiaa, faktaa, tapaa tai tavoitettasi. Lopuksi haasta 5 ystävääsi. Jos minä merkitsen sinut, se tarkoittaa sitä, että haluan tietää sinusta enemmän".


Sain Outilta tällasen haasteen, joten kokeillaan keksinkö noin monta asiaa :)

1. Olen iltaihminen, valvon mieluiten myöhään, kuin herään aikasin.
2. En voi koskaan nukahtaa kesken elokuvan tai radio päällä
3. Olen alottanu hevosharrastuksen 6-vuotiaana, kun isosisko sai shettistamman
4. En tykkää yhtään siivoamisesta!
5. Hevoset, jotka olen omistanut: she-tamma Senttu (1/3), she-ori Velmu (1/3), Atte (1/3), ikiomat sh-tammat Essi ja Taru
6. Olen jäänyt hevosen alle kesällä 2007, luulin jo halvaantuvani, mutta onneks selvisin vain mustelmilla ja kokovartalojumituksella..
7. Olen osallistunut laulukilpailuun lapsena
8. Tykkään psykologisista trillereistä ja poliisisarjoista, en ole kattonu ainuttakaan hyvää komediaa...olen siis kai tosi tylsä tyyppi! :D
9. Tykkäisin lukea enemmän, jos vuorokaudessa olisi pari tuntia enemmän tai jos pärjäis lyhyemmillä yöunilla..
10. Noudatan nykyään mahollisimman vähähiilihydraattista ruokavaliota, mutta suon itselleni pienet herkkuhetket
11. Löysin viime talvena murtomaahiihdon uudestaan ja se innostus pysyy, jos vain tulee lumiset talvet :D
12. Tein elämänmuutoksen vuosi sitten, jätin bilettämisen, tupakanpolton (tämän jo oikeestaan 3 vuotta sitte) ja alkoholinkin ihan minimiin, lisäsin liikuntaa, kuntosalia ja keskityn oman elämän elämiseen terveellisesti sekä hevoseen täysillä :)
13. Nautin siitä, että tamma on nyt "omalla pihalla" vaikka joistakin ylellisyyksistä onki pitäny luopua
14. Olen VIPStoren koira- ja kissatarvikkeitten jälleenmyyjä
15. Penkomaloojassa odottelee toissatalvena alotettu pitkä neuletunika kutomista, mutta mistä löytäisi aikaa...
16. Olen muuttanut myös hevoseni elintapoja: kengättömyys, maastakäsittely ja lännenratsastus, täysin luonnonmukainen ruokinta, ei siis mitään teollista. Tamma on syöny reilun kuukauden yrttiseosta kivennäisen sijaan. Ja hyvin passaa ja karva kiiltää (tosin siis kiiltäis, jos ei olis näin rapasta ;D)
17. Mun pitäis tehdä perusteellinen raivaus varastossa ja hevostarvikkeissa ja pitää pihakirppis, paljon on turhaa tavaraa kerääntyny nurkkihin..
18. Mun pitäis oikeesti tehä ohjelmapalvelujen tuottajan hommia eikä vääntää energiapatukkaa...ehkä sitte eläkkeellä tai seuraavasa elämäsä..
19. Haluaisin löytää oman paikan, pienen maatilan, jossa olisi tilaa muutamalle hevoselle ja koiralle..ja ehkä joskus omalle perheelle :)
20. Joudun aina muistelemaan kummipoikani ikää...(noloa)
21. Olen opiskellut/lukenut barffauksesta ja aloitan uuden pentuni kans barf-ruokinnan mahdollisimman pian luovutuksen jälkeen.
22. En olisi uskonut, kuinka ihmeellistä on seurata pienen vauvan elämää näin läheltä <3 Milla, tätin typykkä on ihan mieletön tapaus :D
23. Suurin paheeni on Fazerin sininen, mitä pitää saada ainakin aamukahvilla viimesenä suupalana ;D
24. Olen päättänyt opetella itse vuolemaan Tarun kaviot, mutta missä välissä, voiskohan sen jotenki ulkoistaa jollekki jolla olis enemmän aikaa ja sitte imee tiedot ja taidot sitte itteensä :D
25. Nukkuu lännensatulan kans ;)

Ite en pysty tätä tällä hetkellä muille jakamaan, koska mulla ei oo tarpeeks blogeja mihin voisin tätä haastetta jakaa....ehkä vielä joskus..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti