sunnuntai 17. toukokuuta 2009

Maastolenkki tuulessa

Olin unohtanut mainita kengityksestä kokonaan. Antero kävi siis viime tiistaina vaihtamassa Tarullekkin kesäkengät alle. Hokit olin ottanut jo viikonloppuna pois takakengistä, mutta etusissa oli kestokengät, joissa tosi kuluneet hokit. Ens talvena en taida laittaa kestokenkiä lainkaan lopputalveks. Saa sitte ottaa hokit pois kun kelit sen sallii, eikä tarvi ootella kengitystä.

Oon huomannut, että Tarunkin kaviot ovat kuivuneet kun tarhat on niin kuivat :( Kastelen niitä päivittäin mutta jotain tarvis keksiä, ettei ala lohkeileen ku tietkin on niin kovat... Kellään hyviä ideoita tervaamisen lisäks?!?!?

Eilen käytiin sitten Sarin ja Eemelin kans sama lenkki ku torstainakin. Nyt oli niin ihana ilma, että lenkille lähettiin vasta puoli seittemän maissa. Vajaa tunti meni kun käveltiin koko matka..Hyvää hermoterapiaa hevosille :) Kerran jouduttiin meneen pellolle traktoria pakoon..Mut ei Taru sitäkään hirveesti pelänny, muttei tohtinu ottaa riskiä ku Eemeli näytti pelkäävän aika paljon.

Tänään, maanantaina saa tamma pitää vapiksen mun iltavuoron vuoksi, mutta huomena on ajatuksissa tehä pellolla vähän taivutuksia ja siirtymisharjoituksia....Saa nähä kuinka jäykäksi tamma on mulla muuttunut?!? Vähän kun täälä voi pelloilla mennä, nytki sillä varauksella jos Tommi ei kerkiä sitä kyntää...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti